Kami Bantah Krematorium Kajang (2)

Thursday, April 02, 2009

Alhamdulillah MPKJ akan membuat dialog dengan penduduk Sg Sekamat pasal isu ini.

Khamis. 2 April 2009.
Dewan Orang Ramai Sg Sekamat
9:00 malam

Saya harap semuanya berjalan dengan baik.

Dialog ini untuk menyelesaikan masalah, bukan sebaliknya.

Saya tidak berhasrat untuk bersuara dalam dialog tersebut. Cumanya sekiranya saya melihat "sesuatu" yang tidak kena, saya akan bersuara.

Orang Sg Sekamat mudah sahaja.

JANGAN BINA KREMATORIUM DI SG SEKAMAT.

Pasal kubur bersepadu pula, Kg Sg Sekamat DAH MEMPUNYAI TAPAK KUBUR untuk orang-orang ISLAM.

Tapak tanah waqaf kubur tu belakang rumah aku!

APA GUNANYA ADA KUBUR LAIN YANG BERDEKATAN ?

Saya bukan orang UMNO.

Saya undi Cikgu Lee dan Dr Che Rosli dalam PRU lalu.

Tapi saya tidak menyokong PR membuta tuli.

Saya pelopor dan penyokong K-Politics.

Saya akan pastikan Nik Nazmi tahu perkembangan kes ini.

0 comments:

About This Blog

Lorem Ipsum

  © Free Blogger Templates Columnus by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP