Wednesday, December 24, 2003

klik di sini: Luahan Tuan Guru Nik Abdul Aziz NIk Mat tentang Perdana Menteri, UMNO, Yahudi dan Pilihanraya...AMAT MENYENTUH PERASAAN...

Cukuplah wahai yang berhormat-yang berhormat sekalian (pemimpin-pemimpin Umno) dengan apa yang berlaku, tak cukup lagikah dengan pelbagai fitnah yang telah dilontarkan selama ini terhadap ulama'-ulama' islam.
Setelah melihat segala pengorbanan dan usaha yang bersungguh-sungguh yang ditunjukkan oleh ualma'-ulama' Malaysia, untuk memastikan Islam itu terlaksana di Malaysia, kami benar-benar terkilan. Di Kelantan, Tuan Guru Nik Abdul Aziz Nik Mat rela mengorbankan segala-galanya dan cuba sedaya upaya agar cara hidup Islam benar-benar diamalkan oleh rakyat Kelantan. Beliau sentiasa bersama rakyat Kelantan dan tidak pernah berputus asa dalam menyampaikan mesej Islam kepada kami, agar kami membuka minda dan merasai istimewanya/indahnya beramal dengan Islam dan juga agar kami tidak lupa untuk beribadah kepada Allah s.w.t di mana saja berada dan alam apa jua keadaan sekalipun. Kami juga sentiasa ditarbiyah/dididik/didedahkan dengan akhlak-akhlak yang baik seperti mana yang disarankan oleh Islam.
Itulah menteri besar Kelantan, pemimpin yang amat disayangi/dikagumi/dihormati masa kini bukan sahaja oleh rakyat-rakyat negeri Kelantan, tapi juga insan-insan lain yang rindukan Islam.

Mahasiswa bangkit demi agama,
bersama pemimpin yg cintakan agama,
cabaran dan dugaan kita hadapi bersama,
agar Islam berjaya dilaksana.

31 disember pengakhir dua ribu tiga,
ditukar pula dengan dua ribu empat,
registlah cepat untuk pilihanraya,
pilihlah yang tepat sebelum terlambat.

0 comments:

About This Blog

Lorem Ipsum

  © Free Blogger Templates Columnus by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP